RETOURNEREN
IK WIL EEN PRODUCT DAT IK BESTELD HEB RETOURNEREN, KAN DAT?
U heeft het recht om voor uw bestelling - tot 14 (kalender)dagen na ontvangst - een retouraanvraag te doen (dit kan via het email adres: info@pjrcare.nl).Na het indienen van de retouraanvraag, heeft u nogmaals 14 dagen om het product naar ons terug te sturen. Volg hiervoor onderstaande stappen. Vermeld in de retouraanvraag duidelijk uw ordernummer, naam en het desbetreffende product.
PRODUCTEN DIE ZIJN AFGEPRIJSD OF IN DE SALES KUNNEN NIET WORDEN GERETOURNEERD!
Als de online bestelde producten niet aan uw verwachtingen voldoen (m.u.v. beschadigingen of verkeerd geleverde artikelen), of u heeft per ongeluk een verkeerd product besteld, dan kunt u de bestelling retourneren. Echter, voor het retourneren van cosmeticaproducten gelden wel een drietal regels:
-
Cosmeticaproducten zijn zogenaamde hygiëneproducten en mogen alleen geretourneerd worden als ze ongeopend en ongebruikt zijn;
-
U kunt een product terugzenden als u binnen 14 dagen na ontvangst een retouraanvraag
hebt gedaan. -
Verzendkosten van uw retourzending zijn voor eigen rekening.
IK HEB EEN VERKEERD PRODUCT ONTVANGEN/ VERKEERDE AANTALLEN ONTVANGEN, WAT NU?
Bij verkeerd geleverde producten of onjuiste aantallen kun u uw bestelling kosteloos retourneren, mits u binnen 48 uur na levering van uw pakket contact opneemt met onze klantenservice.
Zij zullen met u bespreken hoe e.a. opgelost kan worden.
KAN IK EEN ARTIKEL RUILEN VOOR EEN ANDER PRODUCT OF EEN ANDERE KLEUR?
Wij ruilen geen aankopen voor andere artikelen en/of kleurnummers dan uw origineel bestelde item(s). Wilt u liever een compleet ander product of kleurnummer ontvangen, dan zult u uw aankoop retour moeten sturen en de gewenste producten opnieuw moeten bestellen in de webshop. Dit is echter alleen mogelijk wanneer de producten ongebruikt en ongeopend zijn. De retourkosten zijn voor eigen rekening. Wanneer uw retourzending is goedgekeurd, zullen wij overgaan tot terugbetaling van uw aankoopbedrag, exclusief verzendkosten.
ā
WIE BETAALT DE VERZENDKOSTEN WANNEER IK EEN PRODUCT RETOURNEER?
Wanneer u iets wilt terugsturen omdat het niet aan uw verwachtingen voldoet, zijn de eventueel gemaakte verzendkosten voor eigen rekening. Gemaakte verzendkosten vallen namelijk niet onder het herroepingsrecht. Verkeerd geleverde producten of producten waar iets mis mee is kunnen kosteloos worden geretourneerd. PJR Care is niet aansprakelijk voor beschadigde of zoek geraakte retourzendingen.
U kunt het retourpakket versturen naar:
PJR Care Nail Polish
Afdeling: Retouren
Jakobsstaf 10
1319 DL Almere
Nederland
Retourneren via PostNL duurt 1-5 werkdagen.
ā
ā